באתר זה נעשה שימוש בקבצי עוגיות לצורך תפעול האתר, ניתוחים סטטיסטיים, שיפור חוויית הגלישה, התאמת תכנים ופרסום מותאם אישית בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה. השימוש בעוגיות עשוי לכלול איסוף מידע על מכשירך ו/או הדפדפן שלך, כמו מזהים מקוונים, נתוני גלישה ושימוש באתר. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
חגי, שלום
בטמפרטורות הנוכחיות עדיין יש לפחות חודש לצימוח, אז:
1. כיסוח נמשך בהתאם לקצב גידול הדשא.
2. דישון- דשן בדשאירוק, אם הדשא דורש שיקום דשן באקוגן
סטרטר.
3. השקיה - פעם ב-4 ימים, בהתאם לאביזר ההשקיה וגודל הדשא
יקבע משך הזמן.
בהצלחה
אודי