באתר זה נעשה שימוש בקבצי עוגיות לצורך תפעול האתר, ניתוחים סטטיסטיים, שיפור חוויית הגלישה, התאמת תכנים ופרסום מותאם אישית בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה. השימוש בעוגיות עשוי לכלול איסוף מידע על מכשירך ו/או הדפדפן שלך, כמו מזהים מקוונים, נתוני גלישה ושימוש באתר. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
בגינה יש לי עץ נקטרינה המניב פרי נהדר, אולם בעת הקטיף של הפרי שנראה יפה מבחוץ, 80 אחוזים ממנו , יש בתוכו תולעים לבנות. מה לעשות?
באיזה חומר יש לרסס? או להשקות? ומתי (באיזה תאריך). אנו רוצים להנות מהפירות הטובים של הנקטרינה
עינת, שלום
כדי לטפל בבעית הרימות, צריך לרסס את נוף העץ החל מהשלב בו הפרי מתחיל לשבור צבע מירוק ב"סימשופר" אחת לשבועיים עד שלושה שבועות ממועד קטיף משוער.
אפשרות נוספת היא לתת בהגמעה בתקופה זו סייפן לעץ.
בהצלחה
אודי